Door praktische ervaring te combineren met de meest recente inzichten m.b.t. business & sales development, zijn wij tot onze eigenzinnige aanpak gekomen. Deze aanpak noemen wij “Lean Customer Development”. Wij gaan in gesprek met uw relaties en toetsen uw bestaande producten, diensten en/of aannames. Gedurende een Lean Customer Development traject bepalen we gezamenlijk hoe er (commercieel) geoptimaliseerd kan worden, dit doen wij door continu in te spelen op veranderingen door aanpassing (validated learning). We realiseren een businessmodel en salesstrategie met een passende identiteit die raakt en die past bij de huidige (online) tijdgeest. Voor uiteenlopende organisaties zorgen wij voor snelle veranderingen, verkorten de time2market en garanderen een heldere blik op klantontwikkeling.
Vanuit onze “sales as a service” gedachte doen wij dit interim of projectmatig als ‘dedicated entrepreneurs’, wij denken, kijken en werken mee met de ondernemer aan zijn doelstellingen en doen dit vanuit een onafhankelijke, flexibele en kritische houding.