Close

Tagonce

7 april 2017

Tagonce3

Waarom iedere tas een Tagonce bagagelabel verdient?

Dagelijks raken er op luchthavens wereldwijd 90.000 stukken bagage kwijt. De kans dat jij tijdens het reizen jouw tas of koffer met daarin je waardevolle spullen kwijtraakt is aanzienlijk! Tagonce is de oplossing waarmee je jouw verloren bagage en spullen niet alleen lokaliseert, maar ook weer terugkrijgt. Dat is waarom iedere tas een Tagonce bagagelabel verdient!

Tagonce, het eerste digitale bagagelabel waarmee vinder & eigenaar (finder to owner) rechtstreeks met elkaar in contact komen, jij grip houdt op jou privacy en waarmee jij makkelijk jou reizen plant en opslaat.

De afgelopen 3 maanden zijn we samen met het team van Tagonce aan de slag gegaan. De uitdaging bestond uit het vinden van een beter passende strategie en een meer gestructureerde sales aanpak i.c.m. een Duitsland ambitie.

Ook bij Tagonce zijn we in gesprek gegaan met de interne organisatie en vervolgens met de bestaande klanten van TagOnce. De feedback uit deze gesprekken heeft ons geholpen bij de SWOT-analyse en strategievorming (Business Model Canvas). Doordat de koers hierdoor aangepast gaat worden heeft ook de identiteit (Golden Circle) een nieuwe lading gekregen.

Volgens Niels Olde Heuvel is er nu sprake van een heldere focus vanuit duidelijke strategische kaders in combinatie met een aangescherpte identiteit en een concreet sales actieplan.

Op 5 en 6 maart was Clearscope mee naar een internationale beurs (ILM te Frankfurt) en hebben we veel “Leads” weten te bemachtigen, we kijken nu naar een passende omzetting.

Meer informatie vindt u op www.tagonce.nl

Deel dit bericht:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *